2012年1月5日星期四

和男相處最忌3件事!

無論你係一個幾好嘅女友都好,有3件最忌的事,身為女友是必須知道的!因為一旦「觸犯」,可能會影響彼此的關係:


1. 胡思亂想症

唔知點解,有不少女生遇上男友miss call,都會有好多嘢諗:佢係咪同緊女仔一齊?定係同班friend飲緊酒?係咪特登唔聽我電話呀!越諗就越多一啲自己平時擔心或唔鍾意男友做嘅事。

到男友接電話時,第一句就用質疑的態度問:做咩你唔聽我電話呀!?無論男友答乜,都總係唔信。其實咁樣男生會覺得好無奈、好困擾同好煩!

試諗吓,人人都會有miss call嘅時候啦!開會、環境太嘈、電話靜音後忘記開返聲,自己都試過,right?如果男友無乜異樣,有合理解釋,就唔好胡思亂想喇!反而問吓自己,點解咁驚佢同女仔一齊?點解覺得男友要呃你?對男友那麼不信任,原因係咩?

2. 帶你見friend時黑面

有朋友曾經話,帶女友見朋友時,女友因為其他人都是女生而全程黑面!其實咁樣蝕底的是自己!男人都愛面子,你咁樣除咗令佢覺得無面,仲好尷尬!試諗諗,如果你係你男友,下次仲會唔會帶個黑面女友見朋友?咁樣只會令你少咗認識佢嘅朋友的機會。

仲有,如果一齊見朋友前,男友有啲事激嬲咗你,但當他的朋友一到,請你暫且放低戰幔,有咩都等得你兩個人時再解決!一來唔會被佢啲朋友覺得你唔大方,二來男友見你懂得顧全大局,話唔定之後會主動氹返你!平時男友點就你都好,在他的朋友面前,做女友的要識做,幫他建立良好的自我形象。做少一陣「女王」不會影響你的女王地位嘅。

3. 愛你變成「鵝」你

男最怕煩,如果你好似佢阿媽咁日「鵝」夜「鵝」,佢都唔知當你係阿媽好定女友好!

例如:「呢啲唔健康呀!仲食!」又或者:「嗱!係咪呢!都叫咗你早啲瞓啦!而家無晒精神,你返工點做嘢呀?」

而箇中最敏感的,是將關心和將來、金錢拉埋一齊講,最常見的例句有:「食呢啲又貴又無益,你今個月已經買咗咩咩咩,儲唔到錢……」下刪一百句咁樣會買唔到樓、結唔到婚等恐嚇字眼。有很多女生都以擁有「收支精明眼」為傲,只要你甘於做管家婆,亦不怕嚇親男人……最大問題係,拍拖啫,唔使連同個人一時口福、小小玩樂都放大到人生大事的層面,還要事事對你、對將來個家負責任吧!

呢一類阿媽式的教訓或關心,其實男並唔受落,要表達你嘅愛同關心,可以用軟功,溫柔地說:「呢啲食得多好似唔係咁健康,不如下次食少啲!」又或者:「不如我哋一齊食少啲吖?」