2011年11月21日星期一

做好人

喺大陸一定唔可以做好人!

有人試過有咁樣既經歷,有日中午佢係羅湖買左兩個面包諗住一路食一路等巴士,點知有個中年女人突然走過來用普通話同佢講,話佢係外地來既,早兩日錢包比人偷左,身上已無分文,已經幾日無食過野.問我朋友可唔可以比少少面包佢食,本來我朋友都唔係好想理佢既,但係個女人再三跪求我朋友話只想要一點點面包食, 食完佢就走,係甘既情況下我朋友見佢就真係幾可憐下,而且想快d打發佢走就比左另一個未食過既面包佢,佢諗住比左佢之後件事就會了結……

但甘就大鑊喇!!! 跟住落來最唔想發生既事就發生左…

個中年女人咬左兩啖面包之後就暗住個肚同我朋友講話肚好痛,係度大吵大鬧話我朋友既面包有毒,要我朋友比錢佢睇醫生(係甘既情況下我朋友知道瀨左野啦!!!).佢即時同佢講佢都係岩岩食完一個面包無事wor(但就有用咩,人地要做你,就梗係有晒準備啦!!).個女人越嘈越利害,越嘈越大聲,仲捉實佢死唔肯放手,因為當時個巴士站都幾多人, d人見到甘既情況就圍住佢地,好似睇戲甘睇!!而我朋友就想走都走唔到,佢同個女人都理論左好耐,最後佢都比左300蚊佢走,熄事寧人……

之後佢返黎同我講番件事我就笑比人呃, 但諗真下如果換著係我可能都一樣會中招……唉!

小心 小心!!!!!!